Het begin! - Reisverslagen van Kim de Laat - WaarBenJij.nu Het begin! - Reisverslagen van Kim de Laat - WaarBenJij.nu

Het begin!

Het is eigenlijk de bedoeling dat ik probeer mijn blog zo veel mogelijk bij te houden.
Ik weet na helaas veel ervaring dat mama hier erg goed in is.
Echter denk ik dat ik nog veel te leren heb, maar hoe vaker ik het doe, hoe makkelijker het denk ik wordt.
Gisteren heb ik gebeld met AnimaExperience.
Zij hebben mij een stage aangeboden op Gran Canaria, Canarische eilanden.
Ik ga hier stage lopen op een receptie van een super mooi hotel, namelijk Hotel Club Calimera Espléndido, dit ligt in Mas Palomas.
Deze stage gaat 2.5 maand duren, dus ik heb lekker lang de tijd om een beetje een donkerder kleurtje te krijgen.
Vandaag al het een en ander geregeld. Dokter gebeld, werk gebeld (die waren niet zo blij), papieren verzameld en ingescand.
Morgen ga ik verder met de rest, zodat ik volgende week kan vertrekken.
Zaterdag ga ik mijn ticket boeken.
Een ticket is dan ook het enige wat ik moet betalen voor mijn reis. Gelukkig zitten accomodatie, maaltijden en stagevergoeding bij mijn Stage bij.
Verder is er momenteel nog weinig informatie bekend.
Zodra ik meer weet zal ik weer verder gaan met bloggen!