Weekend - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: Kim de Laat

Blijf op de hoogte en volg Kim

25 Januari 2013 | Spanje, Maspalomas

Vanochtend zoals gewoonlijk om 8 uur begonnen met werken. Vandaag stond ik samen met Mario. Helaas was Juan en niet, maar gelukkig die andere man ook niet.

Vandaag eigenlijk bijna alles alleen gedaan. Drukke dag, veel mensen gingen weg en nog meer mensen kwam aan vandaag.
Natuurlijk gingen er ook wel want dingetjes fout, maar dat kan gebeuren toch.
Veel met de spaanse nummers gewerkt vandaag en tot en met 10 zitten ze ongeveer wel in mijn hoofd.
Vandaag tot 4 uur gewerkt in plaats van half 4.

Het middageten was vandaag gelukkig wel lekker. Het was quiche. Hoe of wat geen idee, maar het was lekker, haha.

Om 4 uur had ik dus weekend, snel naar mijn kamer toe, omkleden en naar het zwembad, hier heb ik tot half 6 gelegen, toen ging ik avondeten.
Met Kelly en met Dirk geappt. Kelly vertelde dat ze mamas verse tomatensoep ging eten... pff wat was ik jaloers.
Gelukkig heb ik gisteren avond laat nog wel soep gehad!
Die Let vroeg of ik iets wilden drinken, koffie, thee..
Ja, ik vertelde dat ik graag heet water wilde hebben. Hierop keek ze me heel raar aan en wist geloof ik niet echt wat ze moest zeggen. Toen liet ik haar de zakjes soep zien en begreep ze wat ik bedoelde. Na een tijdje kwam ze dus terug met het hete water.. Pff.. wat was ik blij..

Oke, verder over het eten. Het avond eten was pizza of paella met mosselen en scampi's. Die keuze was voor mij zo gemaakt. Erg lekker.

Toen ik thuis kwam kreeg ik een dip die eigenlijk de hele avond al duurt. Ik heb heimwee, mis thuis, oma en Dirk. Wat zou ik nu graag naar huis toe willen.
Dus heb ik mama geappt en goed met mama gepraat.
Ik kan hier nu natuurlijk niet zomaar weg, dus ik er nog proberen iets leuks van te maken.

Natuurlijk heb ik nu weekend, maar weet nog niet goed wat ik moet gaan doen. Morgen ga ik even naar de supermarkt, loop ik even naar Anouk om te vragen of zij zondag vrij is en ga ik lekker aan het zwembad liggen.
Zondag weet ik dus nog niet wat ik ga doen.

Bis bald!




  • 26 Januari 2013 - 10:02

    Mama:

    Hey Kimmie,

    Hopelijk heb je van je soepje genoten en daarna lekker geslapen. Heb je niet gevraagd waar ze dat hete water vandaan haalde. Kun je het volgende keer zelf ook even halen als je zin hebt.

    Als je het even moeilijk hebt kunnen we altijd appen of skypen dat weet je hè....behalve als ik net niet thuis ben...maar dat is niet zo vaak ;-)
    Wij zijn super trots op jou dat je dit avontuur toch maar ff in je eentje aangaat. En het heeft tijd nodig om je draai te vinden, maar ik weet zeker dat dat gaat lukken en je dan een super-tijd gaat krijgen daar die je nooit meer vergeet.

    Jij jaloers op de tomatensoep??? Wij jaloers op het heerlijke weer daar en natuurlijk de paella. Want dat is ook wel een beetje mijn favoriete kostje daar. Als jij thuiskomt maak ik een pan tomatensoep voor jou, maar dan moet jij de zon en paella meebrengen, haha.

    Geniet vandaag van je vrije dag en de zon. Smeer je goed in en ga een lekker bruin kleurtje opdoen zodat we allemaal jaloers zijn als jij lekker bruin terugkomt in april.

    Dikke kus, mama -xxx-

  • 26 Januari 2013 - 10:23

    Kelly:

    Het Kimmie,

    Het begon, ik vroeg wat me aan het doen was. Jij zei; in de zon liggen.
    Ik reageerde erop. Bedankt voor het jarloers maken.:-p. Toen ging ik soeppie eten..
    Ik lig liever in de zon. En de soep komt later wel:-).

    Het komt goed!
    Wij (ik in ieder geval) missen jouw ook!

    Veel plezier en liefs.
    Xxxxxxxxx

  • 26 Januari 2013 - 11:10

    Oma:

    Lieve Kim,

    Heimwee is heel vervelend,maar gaat meestal snel over.Als je helemaal gewend ent zul je zien dat het minder wordt.
    Natuurlijk blijf je thuis missen,maar denk maar je zit niet in Australie,in principe ben je zo thuis.

    Ik heb goed praten hè,maar ik weet dat het je gaat lukken.

    Zelf heb ik ook een beetje heimwee,ik wil zo graag naar Kelly.wilde vandaag gaan,maar nu sneeuwt het verdorie weer,rot winter.

    Ga lekker bij het zwembad liggen en denken,ik lig lekker in de zon,thuis bibberen ze van de kou.
    Hopelijk kan je nog met Anouk wat gaan stappen enne.......niet te veel sangria,ha,ha.

    Meisje,veel succes en weet dat ook wij heel trots op je zijn.

    ikke knuf van opa en oma xxxxxx

  • 26 Januari 2013 - 11:25

    Tante Hanny:

    Alle begin is moeilijk, maar ik denk dat er nog zoveel leuke dingen op je pad komen, zodat je aan het eind van je stage denkt het is me allemaal toch wel meegevallen en je zult deze ervaring nooit vergeten.

    Wat zullen ze hier jaloers zijn op je mooie bruine kleur, je zelf wel goed insmeren zodat je niet verbrand.

    Ik wens je een fijn weekend.

    tante Hanny xxx

  • 26 Januari 2013 - 11:32

    Oma Van Esch:

    Hé Kim.

    Ik heb al dikwijls tegen Kelly gezegd dat ze een kanjer is en dat ik trots op haar ben.
    Maar jij bent net zo'n kanjer en ik ben ook trots op jou.
    Je doet het toch maar allemaal even in je eentje.
    Maar ik gebruik maar even de woorden van Kelly;HET KOMT GOED!
    Je krijgt het zeker naar je zin,maar een dipje is niet erg,dat is heel vervelend,maar is wel normaal dat heb je nog wel als je gewoon op vakantie gaat.

    Probeer lekker van het weekend en de zon te genieten en je zult zien dat het dan al weer een stuk beter gaat.

    Groetjes Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Volgende week vertrek ik naar Gran Canaria. Ik zal hier 2,5 maand blijven. In de tussentijd zal ik iedereen zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden!

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 8216

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 22 April 2013

Het begin!

Landen bezocht: