Vreselijke vrije dag - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu Vreselijke vrije dag - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu

Vreselijke vrije dag

Door: Kim de Laat

Blijf op de hoogte en volg Kim

26 Januari 2013 | Spanje, Maspalomas

Vandaag was ik dus vrij.
Vannacht om half 4 werd ik wakker, ik moest naar de wc, om half 7 weer. Om half 8 ging de wekker van de let af, die moest gaan werken en ging om 07.55 dan eindelijk weg.
Toch weer eventjes in slaap gevallen totdat ik om half 10 wakker schoot.. Pff... toen kon ik niet meer slapen.
Eventjes een spelletje gedaan op de computer en toen wilde ik gaan douchen. Helaas kwam toen de schoonmaakster binnen en moest ik nog eventjes wachten.
Daarna gedoucht, omgekleed en richting zwembad gelopen.
Ondertussen was dirk ook wakker en aan het zwembad nog even met dirk geappt.
Daarna even wat gegeten, helaas was ik daar snel van terug, het was droge rijst met draadjesvlees in vet, bah!

Daarna ging ik op zoek naar de supermarkt. Het was meteen rechts, rechts, rechts. Dus dat ging ik doen... pff.. wat een tocht.. Na een tijdje kwam ik eindelijk aan bij een supermarktje.
Helaas was alles daar even duur. Snoepjes 2.50, Drinken 4 euro voor 2 liter frisdrank en zonnebrand voor 17 euro.
Ik dacht laat maar, zoek wel een andere supermarkt.

Via een andere route weer terug gelopen, een stukje omgelopen, gelukkig wel in de zon en een aantal foto's gemaakt.
Na een tijdje lopen begon ik ineens te huilen. Iedereen liep daar samen en had het heel gezellig en daar liep ik dan alleen.... Pff....
Op de terug weg ook nog even langs het hotel van Anouk gelopen, helaas moet ze morgen werken. We spreken misschien woensdag af.

Nouja, terug naar mijn bungalow.. pff.. wat baalde ik..
Natuurlijk was niks meer goed en had ik nergens meer zin in.
Verdrietig mama een berichtje gestuurd en uitgezocht hoeveel het kost om een ticket om te boeken, gelukkig is dit niet zo duur.
Ik moet het alleen blijven proberen en volgende week nog afwachten en blijven hopen dat ik mensen leer kennen.

In de middag nog een spelletje gedaan en geskyped, maar echt rustiger ben ik niet geworden helaas.
Om half 6 weer even wat gegeten en voor de verandering was het weer niet te eten. Het was wéér rijst met iets saus met kipfilet. Bah!

Na het eten nog eventjes geskyped en een spelletje gedaan, flink verdrietig geweest en gebaald van deze dag.
Dadelijk nog maar weer even een spelletje doen en dan maar proberen te slapen.

  • 26 Januari 2013 - 23:13

    Tante Hanny:

    Hoi Kim,

    Wat naar voor je dat je nog niet kunt wennen, ik zou je een dikke knuffel willen geven.

    Ik zal voor je duimen dat er iets leuks op je pad komt.

    tante Hanny.

  • 27 Januari 2013 - 00:01

    Oma:

    Och meisje toch,

    Ik heb je nog op skype gebeld,maar dat lukte niet.
    Naar om te lezen dat je zo verdrietig bent.Als we nog een camper hadden kwamen we je opzoeken,hoop dat morgen anders is.
    Ik probeer morgen weer te skypen,tenminste als jij dat ook wil.

    Lievie welterusten en hopelijk slaap je de hele nacht lekker door.

    Dikke troostkus van oma xxxxxx

  • 27 Januari 2013 - 00:02

    Tante Ineke:

    Hoi Kim
    Ik had vanavond al de foto's gezien die je ook op facebook hebt gezet. Dt is zeker in de duinen ? Het is daar wl mooi, als je morgen tijd hebt en zin dan laat ons door foto's eens zien hoe de omgeving van jou werkplaats is. Zijn daar winkels en andere mooie gebouwen of is het in een af gelegen gebied waar weinig te zien is. Niet zo leuk dat je het nog zo moeilijk hebt om te wennen maar je moet denken dat alle begin moeilijk is en de ervaring die je op doet, dat is toch ook iets moois.Ook een complimentje voor je verslagen
    ik denk dat het er meer worden dan dat je zelf had verwacht . En zo gauw ik zie dat je weer wat geschreven hebt ga ik het ook lezen en zo was het ook bij Kelly. Nou Kim voor straks welterusten een hele dikke knuffel en ik hoop dat je het heel snel allemaal een beetje leuker gaat vinden. Liefs Tante Ineke

  • 27 Januari 2013 - 09:54

    Mama:

    Dat is een hele goede tip van Tante Ineke. Ga dat maar eens doen vandaag zodat je zelf ook de mooie dingen daar ziet. Probeer van de mooie, leuke, fijne dingen te genieten...hoe klein ook op één dag. Dat maakt het allemaal toch een beetje makkelijker. En probeer die dingen vast te houden!!!
    Ik was gisteren even op je kamer (alles staat er nog hoor) en daar moet je alles zelf schoonmaken. Heb maar vast een beetje opgeruimd, haha. En in het hotel wordt je kamer gewoon schoongemaakt. Ook weer een voordeeltje. :-P

    Morgen komt er een nieuw nederlands meisje en dat komt ook alleen dus die zal het vast heel fijn vinden om iemand te hebben die samen met haar leuke dingen kan gaan doen en het eiland een beetje verkennen op jullie vrije dagen. Want het werk vindt je wel heel leuk en het zou jammer zijn om op te geven nu. Dan loopt ook je studie vertraging op omdat je je stage niet voltooid hebt. Ga ook ff kijken bij de animatie vandaag, misschien krijg je daar ook wel wat contacten dan.

    Ik had je ook een paar tips gegeven die je morgen even met Mario kunt bespreken en als dat zou kunnen scheelt dat denk ik ook al een heel stuk. Ik heb net je foto's zitten bekijken maar wat is het mooi daar in de duinen!!!! Ga ff shoppen, neem je de bus of een taxi naar dat winkelcentrum waar jullie van de week waren. Shoppen doe je hier ook wel alleen en is een goed medicijn tegen tranen...hahaha.

    Nou meisje, probeer te vandaag nog te genieten van je vrije dag en doe een lekker kleurtje op. Succes morgen met je gesprek met Mario en hopelijk zie je morgen dat nieuwe meisje ook.

    Dikke knuffel, mama

  • 27 Januari 2013 - 12:11

    Bea:

    Hoi Kim

    Alle begin is moeilijk en je hebt toch al veel gezien, meeegmaakt en gedaan...Het leven is een uitdaging en dit is een hele mooie en als je weet dat je binnen een paar uurtjes thuis kunt zijn, geeft dat ook al een gerust gevoel. het is maar goed dat je niet in Indonesië of zo zit..
    Probeer je zinnen te verzetten en alleen de mooie dingen te zien. ga lekker winkelen, mooie foto's maken, zodat wij ook mee kunnen genieten. Ook voor jou zettnn we Bolsius aan het werk, zodat je snel gewend zult raken.
    Heel veel liefs uit D'Eerd

  • 28 Januari 2013 - 18:36

    Angela:

    heej liefe meid!

    Wat fijn dat je ons allemaal op de hoogte houd hoe het met je gaat! Bedankt voor het aanmelden ik lees ook je blogjes! En vint het zo rot voor je dat je zo n heimwee hept! Ik weet wat het is en dat is heel moejlek.. Ik hoop dat het snel went lieverd!! Je bent net wat kelly ook tegen je sei dat je een egte bikkel bent net als kelly! wat fijn dat er skype bestaat dat je ekaar nog kan sien! Dat hebben wij ook gedaan in ameerieka he!! Heel veel sukses en plesier meissie probeer maar te genieten en hopelek krijg je liefe vriendinnetjes daar en ga je veeel beleefe!! Ik denk aan je! Dikke kus x! En tot de volgende blogje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Volgende week vertrek ik naar Gran Canaria. Ik zal hier 2,5 maand blijven. In de tussentijd zal ik iedereen zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden!

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 8222

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 22 April 2013

Het begin!

Landen bezocht: