maandag 28-01 - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu maandag 28-01 - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu

maandag 28-01

Door: Kim de Laat

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 Januari 2013 | Spanje, Maspalomas

Maandag begon de werddag voor mij alweer om 8 uur.
Ik mocht weer beginnen met mario.
De kas tellen, inchecken, uitchecken, door de portofoon zeggen dat iemand uitgecheckt is in het spaans, taxi bellen en klanten helpen.
Veel mensen die kwamen uitchecken, weinig inchecken.
Om 11 uur kwam dat ei weer...Fijn.. weer een dag met hem..
En weer begon hij in het spaans, ik denk zal je hebben met je stomme taal...
Ik begon dus in het nederlands: Ja is goed hoor, ja vind ik ook, ja helemaal mee eens..
Volgens mij werd hij behoorlijk gek van mji en schakelde om in het duits..
Wanneer hij toch spaans sprak begreep ik het niet en deed ik ook niks.
Eigen schuld.....

Het eten, tjaa... meestal een beetje standaard...
In de middag weer rijst, koue rijst.. Bah..
In de avond koude vlees in koude saus.. Bah..
In de avond wilde ik goeden tijden slechte tijden nog kijken, maar de koningin vond het zo nodig om een lange toespraak te houden waardoor ik het dus niet kon zien!
Nog even geskyped met dirk en vroeg gaan slapen...
Pff.. wat ben ik steeds moe aan het einde van de avond....

  • 30 Januari 2013 - 11:07

    Mama:

    Het Kimmie,

    Niet zo handig om op mijn mobiel te reageren dus houd het maar kort. Nu heb je lekker 2 vrije dagen. Vandaag heerlijk naar het strand in Mogan met Anouk. Vandaag zie je geloof ik ook dat nieuwe Nederlandse meisje. Morgen lekkershoppen en eten wat je zelf wilt.
    Heel plezier en een dikke knuffel, mama xx

  • 30 Januari 2013 - 12:23

    Oma Van Esch:

    Hé Kim.

    Het lijkt me wel leuk en afwisselend werk wat je samen met Mario mag doen.
    En je hebt al heel wat bereikt bij Modesto door in het Nederlands tegen hem te praten zodat hij nu in het Duits begint.GOED GEDAAN.
    Je bent er om te leren en je dient netjes behandelt te worden,dat mag je gerust laten merken.
    En Maandagavond was er inderdaad de hele avond hetzelfde op TV,steeds herhalingen,we vonden het hier op een gegeven moment ook niet meer leuk.

    Groetjes Oma.xxx

  • 30 Januari 2013 - 15:34

    Oma:

    Hoi Kimmie,

    Lachen zeg,jij en het ei.Ik zie het helemaal voor,hij Spaans praten,jij niet reageren.Heel goed gedaan hoor,weet ie waar ie aan toe is.Lekker Duits praten en stug volhouden jij.

    Volgens mij heb je vandaag vrij,dus ik hoop dat je een gezellige dag hebt en je een beetje hebt vermaakt.
    En dat er wat lekkers te eten is.

    Hier schijnt gelukkig ook de zon en dan iet de wereld er heel anders uit.

    Dikke knuf en tot schrijfs meisje.

    Liefs,Oma xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Volgende week vertrek ik naar Gran Canaria. Ik zal hier 2,5 maand blijven. In de tussentijd zal ik iedereen zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden!

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 8216

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 22 April 2013

Het begin!

Landen bezocht: