Dinsdag 05-02 - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu Dinsdag 05-02 - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu

Dinsdag 05-02

Door: Kim de Laat

Blijf op de hoogte en volg Kim

05 Februari 2013 | Spanje, Maspalomas

Vandaag weer werken. Ochtend begon hetzelfde, natuurlijk weer met Mario.
School belde, ik nam op in het spaans en Karin mijn begeleider ging naar mij vragen terwijl ik gewoon mijn naam zei. Ze stond ervan te kijken hoe ik de telefoon op nam. Nog even met haar gepraat en morgen zouden ze terug bellen. Ook nog met Ellen gesproken, zei is van de onderwijscommissie. Morgen hoor ik meer.
Alle mails die ik ondertussen terug heb gehad warn negatief. Helaas balen!
Natuurlijk moest dat ei ook weer werken vandaag.
Hij zei niks tegen mij.
Toen ik wisselgeld moest hebben zat hij ervoor en ik vroeg mag ik er bij? Toen zei hij please? Dus ik zei nee, dat zeg jij toch ook niet. Maar hij reageerde niet.

Het eten was weer eens niet lekker.
Eigenlijk heb ik vandaag verder weinig te vertellen, alleen dat opa misschien een stageplaats in Nederland kan regelen!
Pff... laten we het hopen of laten we hopen dat iemand een mail terug stuurt dat ik daar terecht kan.
Tot mijn blog van morgen!

  • 06 Februari 2013 - 00:30

    Bea:

    Hey meid
    Probeer positief te blijven dan komen de goede dingen naar je toe.
    Sterkte en veel liefs van ons

  • 06 Februari 2013 - 00:31

    Bea:

    Hey meid
    Probeer positief te blijven dan komen de goede dingen naar je toe.
    Sterkte en veel liefs van ons

  • 06 Februari 2013 - 00:41

    Bea:

    Hey meid
    Probeer positief te blijven dan komen de goede dingen naar je toe.
    Sterkte en veel liefs van ons

  • 06 Februari 2013 - 10:09

    Oma:

    Hoi Meisje,kan je dat ei niet tikken,komt er een barst in zijn kop,hi,hi.

    Balen al die negatieve mails,hopelijk heeft opa wat voor je.Moed houden meid.

    Intussen sneeuwt het hier en en ik nog steeds zwanger van de behanger,maak niks mee dus ook geen nieuws.

    Tot leuker nieuws meisje en sterkte er allemaal mee,eens is alles goed!!!

    Dikke kus xxxxxx

  • 06 Februari 2013 - 11:37

    Tante Hanny:

    Hoi Kim,

    Hier ligt weer sneeuw maar de zon begint te schijnen en het zal wel [gelukig!!!!] weer snel verdwenen zijn.
    Jammer dat je geen positieve reactie krijgt op je mails, ik hoop dat je opa een stage plek voor je vind.

    groetjes uit Schijndel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Volgende week vertrek ik naar Gran Canaria. Ik zal hier 2,5 maand blijven. In de tussentijd zal ik iedereen zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden!

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 8199

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 22 April 2013

Het begin!

Landen bezocht: