Vrije zondag - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu Vrije zondag - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu

Vrije zondag

Door: !

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 Januari 2013 | Spanje, Maspalomas

Vandaag dus weer een vrije dag. Vannacht bijna niet geslapen en vroeg wakker. Om half 8 vanochtend kwam de let thuis en om 8 uur ging ze werken. Geen idee waar ze geweest is.....

Aan mn school opdracht begonnen en net af.
Van middag en avond eten was ik zo terug bah!
Vanmiddag bij repetitie van animatie wezen kijken, maar zage mij niet staan en ik durfde niks te zeggen.
In de zon mijn school opdracht gemaakt, met oma geskypd. Met mama op whatsapp. Met oma op facebook. En met dirk geskyped.
Kortom een niet heel interessante dag, had nergens zin in...
Morgen weer werken.
Tot morgen!

  • 28 Januari 2013 - 13:13

    Oma:

    Hoi meisje,

    Hopelijk heb je nu wel lekker geslapen en begin je weer met nieuwe moed aan deze werkweek.
    Jammer dat ze niet zagen staan bij de animatie,ga je toch nog een keertje kijken.

    Wat spookt die Letse allemaal uit in de nacht?Heb je ook niks aan om gezellig mee te kletsen.

    Heb je al gevraagd of er nog meer Nederlandse meisjes in de buurt zijn?
    Hopelijk is het nieuwe meisje in het hotel naast je gezellig,dan gaat het met jou vast beter.

    Ook hoop ik voor jou dat het eten lekker is vandaag,is ook belangrijk!!

    Lieverd,tot de volgende brief.

    Dikke kus van ons.opa en oma xxxxxx

  • 28 Januari 2013 - 15:35

    Bea:

    Hey Kim

    Ja alle begin is moeilijk meid, aan het eind van je stage sta je te huilen dat je nog langer wil blijven. Kop op schouders eronder, blik op oneindig en probeer te genieten van je tijd daar. We zullen Bolsius aan het werk zetten en veel aan je denken..
    Liefs BEAD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Volgende week vertrek ik naar Gran Canaria. Ik zal hier 2,5 maand blijven. In de tussentijd zal ik iedereen zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden!

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 8206

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 22 April 2013

Het begin!

Landen bezocht: