Vrije vervelende Donderdag - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu Vrije vervelende Donderdag - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu

Vrije vervelende Donderdag

Door: Kim de Laat

Blijf op de hoogte en volg Kim

31 Januari 2013 | Spanje, Maspalomas

Vandaag zou ik dan naar Shopping center Atlantico in Vecindario gaan.
Om 10.20 zou de bus komen, om 10.55 was de bus er eindelijk, het was redelijk rustig in de bus en ik betaalde 2.70 voor een busreis van ongeveer 3 kwartier.
Helaas stonk de bus weer en was het ontzettend heet in de bus. Pff... daar krijg ik altijd zon hoofdpijn van.
Gelukkig onderweg mooie uitzichten gehad en gezien dat het strand van San Augistin erg vies is! Zand is donker/zwart, zee is donker. Bah!
Eenmaal aangekomen bij Atlantico was het winkelcentrum niet te missen, wat was het groot, alhoewel ze in Amerika groter zijn. :P
Ik stapte de bus uit met vele andere en had geen idee waar ik heen moest. Dan maar het trappetje op en ja hoor daar was de ingang.

Eenmaal binnen aangekomen viel het ontzettend tegen.
Of de kleren paste niet of het stond niet mooi, flink balen.
Ik wilde ook nog lekker wat gaan eten in de middag.
Alleen maar vet vet vet.
Uiteindelijk een boodschap gedaan bij de Carrefour en daar maar een pistoletje en roomkaas gekocht, helaas zijn de pistoletjes hier niet te eten.
Ook voor de ochtend een toetje gekocht.

Uiteindelijk richting de bus gelopen om bus 8 te pakken, deze zou direct naar Las Palmas gaan. Ik heb een hele ronde gelopen om het shopping center, maar nergens was de bushalte voor bus 8 de vinden. Alleen bus 90, de bus naar Maspalomas. Flink balen!

Uiteindelijk de bus terug naar Maspalomas gepakt en natuulijk had ik het weer helemaal gehad voor vandaag.
Om 3 uur was ik weer in het hotel.
Pff.. wat een teleurstelling en wat voel ik me kut!
Heb daarna eigenlijk de hele tijd op bed gelegen.
Om half 6 moest ik echt even iets gaan eten ook al had ik totaal geen honger.
Natuurlijk voor de verandering weer rijst. Met droge aardappelen en droge kippenbouten.
Wat heb ik weer genoten van het eten, net zoals gewoonlijk.

Ik ga nog proberen of Anouk iets met me wil gaan drinken langs de boulevard en of ik misschien soms bij hun langs mag komen in de avond en of dat nieuwe meisje leuk is.
Zo niet ga ik regelen met school dat ik terug kom en een nieuw stagebedrijf zoeken.
Wat een baaldag.
Nog steeds ben ik erg verdrietig en ga ik denk ik maar op tijd slapen.
Tot mijn volgende blog!
Doeii!!

  • 01 Februari 2013 - 11:24

    Oma:

    Hoi Meisje,

    Nou dat was me een dagje wel zeg.Zit je ook niet echt mee.
    Die bussen lijken de treinen hier wel.

    Kun je daar geen lekkere salade's kopen?

    Ik hoop dat de avond wel leuk was,zodat je de dag gezellig af heb kunnen sluiten.
    Het is daar zo mooi,ook in de avond.
    Jammer als je terug komt,dat was je bedoeling niet.

    Dikke knuffel van mij en opa.xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Volgende week vertrek ik naar Gran Canaria. Ik zal hier 2,5 maand blijven. In de tussentijd zal ik iedereen zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden!

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 8209

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 22 April 2013

Het begin!

Landen bezocht: