dindag 29-01 - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu dindag 29-01 - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu

dindag 29-01

Door: Kim de Laat

Blijf op de hoogte en volg Kim

29 Januari 2013 | Spanje, Maspalomas

Gisteren was ik ook weer te moe om een berichtje te schrijven, dus maak ik dat vandaag maar eventjes goed.
Gisteren begon zoals gewoonlijk mijn werkdag weer om 8 uur.
Naturlijk weer met Mario.
Ik begon met de kas tellen, daarna heb ik met mario samen de dagafrondingen gecontroleerd en de reserveringen op orde gemaakt.
Daarna gecontroleerd of de reserveringen van woensdag allemaal compleet waren en de reserveringen van Maart gecheckt.

Om 11 uur moest ik wéér met Modesto werken. We hebben eigenlijk ongeveer heel de dag niks tegen elkaar gezegd. Hij zei alleen dat ik geen taxi meer mocht bellen van hem..
Ja is goed joh.. dan niet!

In de middag hadden we taaie kippeling, droge aardappels en koude penne met bolongese saus..
In de avond was het taaie kippling, droge vis, friet en half koude pizza.
Maarja deze avond had erger gekund..

In de avond kwam die Letse thuis en vertelde dat ze de komende 2 nachten niet thuis sliep, maar bij haar vriend in Las Palmas..
Hé balen!! Doei!!!!!
Nog even geskyped met dirk en geappt met mama.
En toen weer gaan slapen..
Woensdag en Donderdag zijn mijn vrije dagen. Op woensdag ga ik samen met Anouk naar het strand van Mogan en op donderdag ga ik alleen shoppen in vecindario, Las Palmas.
Ik kan natuurlijk niet weer heel de dag thuis blijven zitten.
Ook heb ik besloten dat ik donderdag ergens lekker iets ga eten.
Tot de volgende blog

  • 30 Januari 2013 - 12:35

    Oma Van Esch:

    Hé Kim.

    Nou weet je ook meteen waar jouw kamergenootje is als ze niet thuis slaapt,want dat vroeg je,je al af.
    En ga nu eens echt van je vrije dagen genieten.
    Vandaag lekker met Anouk naar het strand en morgen shoppen.
    Geniet van de zon,hier regent het alweer 2 dagen.
    En heb je dat nieuwe Nederlandse meisje nog niet ontmoet?

    Groetjes Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Volgende week vertrek ik naar Gran Canaria. Ik zal hier 2,5 maand blijven. In de tussentijd zal ik iedereen zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden!

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 8205

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 22 April 2013

Het begin!

Landen bezocht: