Woensdag 30-01 - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu Woensdag 30-01 - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu

Woensdag 30-01

Door: Kim de Laat

Blijf op de hoogte en volg Kim

30 Januari 2013 | Spanje, Maspalomas

Gisteren avond had ik mijn hele blog geschreven, maar toen ik hem wilde verzenden gooide mijn laptop het internet er weer uit en was ik alles kwijt GRRRR...
Natuurlijk had ik op dat moment geen zin meer om weer helemaal op nieuw te beginnen...
Wifi is hier heel slecht, op mijn telefoon doet hij het soms wel soms niet en op mijn laptop gooit ie soms gewoon ineens mijn internet eruit.. Heel vervelenend.

Maar goed, ik had dus met Anouk afgesproken om naar het strand van Mogan te gaan.
We zouden de bus van kwart voor 11 nemen.
Natuurlijk was ik alweer om 9 uur wakker en kon ik dit makkelijk halen.

Eenmaal aangekomen bij de bushalte werd mij verteld dat de bussen hier nooit op tijd rijden, altijd stinken en stamp vol zitten.
Om 5 over 11 zaten we dan in de bus, op weg naar Mogan.
Natuurlijk stond de bus en zat hij propvol.
25 minuten in de bus en we waren er.
Wat een busreis, heuvel op heuvel af, berg op berg af. Ik heb in elk geval nu wel Puerto rico van bovenaf gezien. Wat een boten in die haven, lijkt wel of het allemaal niks kost hier!
Op puerto rico was het op de bushalte toen al 26 graden.

Eenmaal aangekomen op playa de Amadoris heb ik even mijn ogen uitgekeken, wat een mooi strand!
Het water helemaal helder en het zand zo mooi en net niet wit.
Natuurlijk meteen een plekje uitgezocht waar we konden gaan liggen.
We wilden eerst beetje dicht bij de zee liggen, maar zijn uiteindelijk toch iets verder ervan af gaan liggen.
Na een tijdje besloten we toch maar eens te gaan voelen of het water lekker was. Brr, het was nog best koud...
Dus weer terug naar de handdoeken.

Iets na de middag zei Anouk dat ze zin had in een frikandel. Zullen we die zo gaan halen zei ze? Het bijkt dat hier een Nederlands tentje zit die dat dus verkoopt.
Dus we gingen een broodje frikandel/kroket halen.

Daarna weer terug naar onze handdoeken en weer even lekker gelegen.
Na een tijdje toch weer het water ingegaan, want wat was het heet.
Nu was het water wel lekker als je er even in stond.
Weer terug naar de handdoeken en om kwart over 4 besloten dat we terug gingen naar huis.
Natuurlijk heb ik wel een beetje een rode kleur door de zon, want zonnenbrand helpt dus niet altijd meer tegen deze zon.

Om 10 voor 5 kwam de bus naar huis. De bus was nu een stuk minder vol en op tijd.
Nouja minder vol, toen we in Puerto Rico aankwamen moesten er zoveel mensen in dat de bus nog voller dan vol zat!
Om half 6 waren we weer thuis.
Toen ging ik avondeten, voor de verandering weer rijst.
Maar ach mijn broodje kroket had veel goed gemaakt.

Vandaag ga ik naar Vecindario, het grootste shopping center van Las Palmas, maar daar zal ik jullie vanavond meer over vertellen!

  • 31 Januari 2013 - 10:52

    Mama:

    Je hebt super mooie foto's hoor. Is echt mooi daar. Vandaag lekker shoppen en misschien naar Las Palmas stad. Doe voorzichtig, veel (shop)plezier en probeer te genieten.
    Ik ben kei trots op je!!!

    Dikke knuffel, mama xxx

  • 31 Januari 2013 - 11:49

    Oma:

    Hoi Meisje,

    Heb je toch maar weer meegemaakt,een bus avontuur.

    Heerlijk zo'n strand,wil ik ook wel liggen.Hopelijk heb je geen last van de rode huid.

    Ga lekker shoppen vandaag en zet je verstand op nul,alleen maar genieten!!!!!
    We horen wel wat je allemaal gekocht hebt.
    En eet daar maar iets heeeeeeeel lekkers,want in het hotel is het niets naar je zin.

    Ik hoop dat je een leuke dag hebt en tot schrijfs.

    Dikke kus en een knuf van mij xxxxxxoma

  • 31 Januari 2013 - 12:18

    Sander:

    Ha Kimmetje,

    Allereest ben ik na een aantal blogs toch echt wel jaloers geworden!
    ik zit hier in dit ...... land met alleen maar smerig weer en het is veel te koud! :S
    En dan ik van mevrouw weer hoe het daar is 25 graden 's ochtends om 11 uur, kraak heldere zee + wit strand en de Nederlandse friettent natuurlijk niet te vergeten!!

    Vind echt tof dat je het meer naar je zin hebt op dit moment, gewoon gezellig samen dingen doen met Anouk en dan komt het helemaal goed, ik had in berichtje van je moeder gelezen dat er nog een nederlands meisje komt en dat is wel gezellig, want zij weet daar nog helemaal niks dus kun jij haar eventueel beetje wegwijs maken.

    Ik weer uit naar je volgende blog om die te mogen lezen!!!

    Geniet ervan je verdient het meid!!

    Sander x

  • 31 Januari 2013 - 13:05

    Bea:

    Hoi Kim
    Heerlijk een frikandel, oerhollands, maar dat maakt veel goed.
    Zoetjesaan gaat het wel beter, alle begin is moeilijk.
    Ga door met je blog, kei interessant en iid je had prachtige foto's.

    Geniet van deze speciale tijd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Volgende week vertrek ik naar Gran Canaria. Ik zal hier 2,5 maand blijven. In de tussentijd zal ik iedereen zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden!

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 8208

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 22 April 2013

Het begin!

Landen bezocht: