Bijna alle voorbereidingen afgerond - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Kim Laat - WaarBenJij.nu Bijna alle voorbereidingen afgerond - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Kim Laat - WaarBenJij.nu

Bijna alle voorbereidingen afgerond

Door: Kim de Laat

Blijf op de hoogte en volg Kim

18 Januari 2013 | Nederland, Boxtel

Pff.... wat een hoop geregel... Ik had dat denk ik een beetje onderschat...
Maar... Ik ben momenteel bij de dokter geweest, alles gekopieerd, vanalles aangevraagd, vanalles geregeld en opgestuurd.
Dus het einde van mijn geregel is in zicht, ik ga zo even naar mijn stagebegeleider, nouja.. voor zover ze de stage begeleidt.
Mijn lijstje met dingetjes die ik nog moet doen wordt in elk geval gelukkig steeds kleiner en kleiner.
Vanavond heb ik nog een soort van afscheidsfeestje in de Shooters.
Het was nu niet handig om dit thuis te vieren en alles nog te moeten regelen in zo'n korte periode. Dus dan maar op deze manier.
Vanavond nog even lekker uitgaan met mijn vrienden, morgen mijn koffers dan maar eens in gaan pakken en in de avond dan toch maar vast een beetje afscheid gaan nemen van mijn lieve vriendje. Ben er erg bang voor dat dat erg moeilijk gaat worden voor ons beide.
Zondagochtend word ik naar het vliegveld gebracht, hopelijk gaat Dirk dan ook mee.
Eigenlijk heb ik er wel echt ontzettend veel zin in en kon ik het op het begin allemaal niet geloven!
Mijn volgende berichtje zal ik dan ook weer bij aankomst op mijn blog zetten.
Tot mijn volgende bericht!

  • 18 Januari 2013 - 12:20

    BEAD:

    Hey Kom

    Veel plezier en s6 en geniet van deze speciale tijd en zorg goed voor jezelf

    Liefs van ons uit D'Eerd

  • 18 Januari 2013 - 12:25

    Kelly:

    Lieverd,

    Het komt goed!
    En dat missen, moet je maar eens vaak skypen:)).

    Liefs je kleine

  • 18 Januari 2013 - 12:45

    Oma Van Esch.:

    Hoi Kim.
    Een goede reis naar Mas Palomas op Gran Canaria.
    Heel veel succes met je stage.En dat deze naar wens mag verlopen.
    Pas goed op zezelf,want over zo'n drie maandjes wil ik je weer gezond en wel terug zien.
    Geniet er lekker van!

    Groetjes Oma.

  • 18 Januari 2013 - 13:57

    Oma:

    Hoi Kimmie,

    Raar idee hoor,je gaat zo lang weg.
    Ja,kleine meisjes worden groot!!!
    Succes met de laatste dingetjes en veel plezier vanavond.
    Ik bel je morgen!!!

    Liefs,oma

  • 18 Januari 2013 - 23:00

    Tante Ineke:

    Hoi Kim
    Het aftellen is begonnen.Ik wens je een hele fijne stage,en dat je het daar erg naar je zin zult hebben. Mooi weer en in het hotel hele lieve gasten die het je niet al te moeilijk zullen maken.Ik ga zeker al jou berichtjes volgen en dat je over 3 maanden weer gezond terug komt met hele fijne ervaringen. Groetjes en een hele dikke knuffel xxx Tante Ineke

  • 20 Januari 2013 - 08:54

    Mama:

    Hey Kimmie,

    Nog een half uurtje en dan ben je hier...als het goed is, haha. Papa, Dirk en ik brengen je dan naar Dusseldorf-Weeze. Oma komt hier om bij Kelly te blijven. Die is gisteren gelukkig thuis gekomen uit het ziekenhuis en kan natuurlijk nog niet mee. Maar die zal jou ook zeker heel erg gaan missen.

    Nou meisje, heel veel succes met je stage. Hopelijk gaat het je goed bevallen, leer je veel, krijg je voldoende uitdaging (meer dan in je vorige stage) en kom je in een leuk team. Maar wat ik zo van andere stagiares lees zit dat wel goed daar in Mas Palomas. Dat je ook maar heel veel leuke dingen gaat doen in je vrije tijd (doe voorzichtig) en geniet van de zon daar. Wij blijven wel kou-kleumen hier :-(
    We skypen en blijven je blog lezen. Over 3 maanden kun je net zo goed bloggen als ik ;-)


    Dikke kus, knuffel en tot over 3 maanden.

    Oh ja, nog bedankt voor de sushi gisteren avond....was erg lekker.

    Papa & Mama
    -xxx-

  • 20 Januari 2013 - 15:17

    Tante Mieke:

    Kim,
    Goede reis en veel succes met je stage

  • 20 Januari 2013 - 21:16

    Hoi Kim:

    Wij wensen je een hele fijne tijd op Gran Canaria, heel erg fijn dat we je op deze manier ook mogen volgen.
    Ik zie al uit naar al je belevenissen daar. Hoop dat je stage succesvol verloopt.
    Heel veel groetjes, ome Christ en tante Hanny.

  • 21 Januari 2013 - 19:17

    Gerda & Johan:

    Heel veel succes en een fijne stagetijd in het zonnige zuiden van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Volgende week vertrek ik naar Gran Canaria. Ik zal hier 2,5 maand blijven. In de tussentijd zal ik iedereen zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden!

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 8203

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 22 April 2013

Het begin!

Landen bezocht: