Vervelende Zaterdag - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu Vervelende Zaterdag - Reisverslag uit Maspalomas, Spanje van Kim Laat - WaarBenJij.nu

Vervelende Zaterdag

Door: Kim de Laat

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 Februari 2013 | Spanje, Maspalomas

Vandaag liep anders dan dat ik vannochtend toen ik wakker werd verwacht had.
Om 8 uur natuurlijk weer beginnen. Jippie.. vandaag mocht ik weer met dat EI!! werken!
Natuurlijk zal ik hier al flink tegen op en had ik hier helemaal geen zin in.
Nouja, om 5 voor 8 was ik op de receptie.
Er stond een man die ik niet kende, later stelde hij zich voor en heette Vicente (Vi-cente).
Om 8 uur kwam ook Modesto dan aan, jippie, natuurlijk ging hij meteen op zijn stoel zitten, zoals gewoonlijk.
Een paar seconden later zei hij: Ja er is vandaag niks te doen, neem een dagje vrij en ga naar huis, zonde om hier met zijn 2e te staan!
Huh wat, meende hij dit nu serieus??
Nog 3 keer nagevraagd of hij dit nu wel echt meende.
Nouja, uiteindelijk mijn spullen weer gepakt en ik ben gegaan.
Eenmaal thuis aangekomen barstte ik in tranen uit en heb ik mama geappt.
Die man doet er continu alles aan om mij te dwarsbomen of lastig te vallen.
Na even met mama geappt te hebben flink wat frustratie los gelaten te hebben toch weer iets vrolijker geworden. Natuurlijk was ik nog wel steeds erg boos en verdrietig.
In de ochtend op mijn laptop gezeten, natuurlijk nog even met oma gepraat.
Maandag ga ik praten met Mario en dan zie we verder.
Vanochtend mijn brief voor school geschreven en mijn brief voor andere stage bedrijven.
Deze kan ik anders Maandag middag meteen versturen.

Om 12 uur even wat gaan eten, ik had me voorgenomen dat als het eten niet lekker was ik op de boulevard wat zou eten.
Het eten was natuurlijk rijst met gehaktballen en jus.
Toch maar een beetje gegeten, alle moed die me ondertussen in de schoenen was gezakt bij elkaar gepakt en naar de boulevard toe gelopen.
Naar 20 minuten gelopen te hebben was ik er dan.
Natuurlijk winkeltje in, winkeltje uit.
Het straatje van de restaurantjes was erg leuk en ook de restaurantjes langs de zee zien er erg mooi uit. Helaas had ik helemaal geen trek meer.
Uiteindelijk kwam ik een winkelcentrum tegen.
Daar voor mama, papa en kelly iets gekocht.
Natuurlijk zeg ik nog niet wat!

Daarna toch maar weer terug gelopen richting hotel, pff.. wat had ik ver gelopen en wat moest ik ver terug lopen.
Natuurlijk ook nog een aantal foto's gemaakt, deze zal ik zo op facebook zetten, want helaas kan ik ze hier niet uploaden!

Aan het eind van de middag weer gegeten.
Kip in saus (deze was redelijk lekker en gelukkig een keer warm!) en frietjes.
Bij het eten kwam dat EI tegelijk binnen met mij, maar hij zei geen woord. En tjaa.. Ik natuurlijk ook niet!
Na het eten even wat drinken gehaald en naar de receptie gelopen.
Antonio heeft geinformeerd voor mij of er nog ergens nederlands in de buurt zitten. Helaas alleen in Dunas, het hotel hiernaast, maar dat wist ik al.
Net nog even met Dirk geappt en met Kelly geskyped.
Pf.. wat is het ook een gek ding.
Ik appte haar of ze op skype kwam en ze stuurde dat ze wilde gaan slapen en niet bij haar tablet kon, dus ik zei natuurlijk weltrusten meisje!
Niet veel later stuurt ze, ik probeer mijn tablet wel even te pakken.
Dus ik zei doe normaal joh gekkie ga maar slapen, natuurlijk verscheen ze niet veel later op skype.
Nog even lekker gekletst met zn 2tjes. Ze vertelde dat ze nu half sondevoeding, half water kreeg, omdat ze van alleen sondevoeding over moest geven.
Ook had ze op dat moment erg veel pijn. Om 8 uur zou de zuster komen en dan zou ze gaan slapen. Om 10 voor 8 stopte we met ons skypegesprek. Fijn om haar even gesproken te hebben!
Helaas mama niet meer gezien, want ze heeft de griep te pakken!
Pff... ja dat OOK nog! Beterschap Mama en tot skypes!

Ik ga zo denk ik even wat heet water scoren en een soeppie drinken.
Ook ga ik nog wat lekkere dropjes eten:)

Morgen moet ik HELAAS weer met dat EI! werken!!
Deze keer laat ik me écht niet naar huis sturen en blijf ik klaar!
Tot mijn volgende blog!

  • 03 Februari 2013 - 01:08

    Bea:

    Hey Kim

    Heel veel sterkte en veeg hem anders maar eens links en rechts tegen zijn oren, wat een vervelende vent zeg. Fijn dat je wat gewinkeld hebt en wat voor je lieve zusje en mama gekocht hebt.
    Heel veel sterkte met alles en weet dat we aan je denken
    Liefs uit D'Eerd

  • 03 Februari 2013 - 23:07

    Tante Ineke:

    Hoi Kim
    Ik hoop dat je vandaag toch de dag goed bent door gekomen en dat het nu ook een beetje beter met jou gaat.Ook weet ik niet goed wat ik jou moet schrijven en ik heb de hele dag al zitten denken wat jou een beetje op kan fleuren , maar dat is moeilijk,omdat ik die gevoelens die allemaal zo dubbel zijn ken. Ik wens je heel veel sucses met alles wat je beslist.Liefs en groetjes van mij xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Volgende week vertrek ik naar Gran Canaria. Ik zal hier 2,5 maand blijven. In de tussentijd zal ik iedereen zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden!

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 8163

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 22 April 2013

Het begin!

Landen bezocht: